Sunday, April 19, 2009

Selamat bercuti

Assalamualaikum..sudah lama tak update blog ni..aku baru je selesai menjalani ujian akhir sem..sekarang ni sedang sibuk mengemas barang2 untuk diletakkan di dalam stor kerana aku perlu mengosongkan bilik dan akan berpindah ke bilik baru untuk sem depan..terlalu penat rasanya..barang2 terlalu banyak dan berat..semua rakan sebilikku telah pulang bercuti meninggalkan aku keseorangan..aku akan pulang pada 21 april bersama Jaji..kepada rakan2 IIUM, aku mengucapkan selamat bercuti dan kepada rakan2 di universiti lain yang akan menjalani ujian akhir, aku mengucapkan selamat menduduki peperiksaan dan semoga berjaya di bawah lindunganNYA...

2 comments:

  1. awal sgt lah balik..tak amerika la...hahah

    ReplyDelete
  2. kita jangan duk ikut sangat amerika..tak berape betul amerika tuh..banyak yg tak baik drpd yg baik..hehehe...ikut ISLAM tu yang betul..

    ReplyDelete