Saturday, February 14, 2009

Hazardous Week

Assalamualaikum...

Minggu ini dan minggu hadapan merupakan minggu yang amat memenatkan bagiku.. Bermula 13 Februari 2009, midterm exam mula menungguku untuk meludahkan semua ilmu yang aku pelajari selama separuh sem ini.. Semalam aku baru je selesai menjawab exam Organic Chemistry.. Alhamdulillah walaupun persediaan untuk menghadapi exam ini amat kucar-kacir, aku dapat menjawabnya dengan tenang.. Sekarang ni tawakkal je la.. Ketika aku menulis post ini, aku baru saja berhenti rehat drpd study Fluid Mechanics, ssalah satu subject killer.. Harap2 dapat la jawab dengan baik esok (15 Februari).. Tinggal satu chapter je lagi nak abis..Huhu..Selepas exam fluid mechanis, exam microbiology pula menyusur pada 18 Februari diikuti Materials Engineering pada 19 Februari and Calculus II pada 20 Februari..Tiada masa untuk aku bermain sekarang.. Banyak lagi chapter yang tidak cover.. Untuk rakan-rakan semua, wish me luck in my exam.. Wish u luck too in everything what u do.. Sehingga berjumpa lagi..Wassalam..





Fizrash,
J 3.1, Mahallah Zubair Al-Awwam,
IIUM

2 comments:

  1. meludahkan ilmu.. ewah2, keji tu pis.. ilmu bukan benda kita ludah2x. watch ur word.. hehehe

    ape2 pun, aku doa mung sukses dengan sukses le.. take care chump

    ReplyDelete
  2. Hehe..bukan ludah tu..maknanya..erm..cene eh nak explain..hehe..cam mneghamburkan segala yang ada dalam otak ni..hehe..thanks fren..

    ReplyDelete